W związku z zamknięciem kin, bilety zakupione na seanse w ramach regularnego repertuaru i projektów specjalnych podlegają zwrotowi.
Bilety, które zostały zakupione w kasie kina, na stronie internetowej www.helios.pl lub przez aplikację mobilną, będzie można zwrócić w kasie kina po jego ponownym otwarciu. Zwrot należności zostanie dokonany gotówką.
Seanse w ramach wybranych projektów specjalnych zostaną przeniesione na inny termin, a zakupione na nie bilety będą obowiązywać. O nowych terminach seansów będziemy informować na stronie internetowej w zakładce „Projekty Specjalne” oraz mediach społecznościowych projektów. Jeśli jednak będą Państwo chcieli dokonać zwrotu biletów, jest to możliwe.
W przypadku konieczności uzyskania dodatkowej informacji, prosimy o kontakt drogą e-mail z kinem. Adres e-mail dostępny jest na stronie internetowej www.helios.pl w zakładce „KINO”.
O terminie otwarcia kina będziemy informować na bieżąco.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Mamy nadzieję, że w obliczu szczególnych okoliczności spotkają się one z Państwa zrozumieniem.
Zespół Helios SA